T E N M O R E D A Y S T O G O ...

(Gästbloggning á la hönan)

Om 10 dagar är det soooommmarloov!
Kan du förstå det geten?
det kan inte jag ...

Skulle vara nice om sommaren kunde komma bara, & om värmen kunde hålla i sig...
Frågan är vad vi ska hitta på under sommarlovet.

Jag har förslag till dig som inte vet:
* spela golf i spöregn
* sola så du får en snygg, röd bränna
* bada
* undvik maskar
* drick masssa very berry smoothies
* åk buss för att sedan gå ännu längre
* skriv fina låtar klockan 3 på natten
osv...


  M                      U                                   M                            S

Visstja! Glömde jag säga att Anki & jag ska bli golfproffs i sommar?
Ae, men det ska vi iaf ... eller, hallå? vi är ju redan proffs, men iaf.



                    Såhär skickliga kommer vi se ut på banan!
                      Måste bli lite starkare i armarna barrrra...

OCH NI! GLÖM INTE ATT SE UPP FÖR DESSA LURINGAR:

DE ÄR NÄMLIGEN FARLIGARE (och äckligare) ÄN VAD DE SER UT!


Men nu har jag inget vettigt att skriva ...

Så Puusssss på er alla Ankis fina läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0