Busigt!

Jaha, såhär går det när man ger mig tillåtelse att blogga någon dag i veckan
(hehe, andra gången på 2 dagar är det nu ;) )

Idag har Anki frusit lite, nästan blåst bort, lyssnat på grymma jason derulo låtar & städat sitt rum.
Just nu är hon med Simon, eller Simon är med Angelica blir nog mer rätt föresten :)
Imorgon måste hon plugga lite & sen ska hon göra annat med.

Iaf. idag har jag ingenting att göra, sitter likt de flesta 8-12 åringarna & väntar på att wild kids ska börja :)
det innebär att jag har ca 3 timmar kvar att ta död på, yeeeees!


                                          WILD KIDS!!


                 SJÄLVKLART HEJJAR JAG PÅ BJÖRNARNA!
                     (...Glömde jag säga att jag är 17 år?)

                    Och ANKI, titta på våran fina Bagge :D

sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt




Saknar dig min lilla geeeet! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ajja, hoppas att lille anki inte blir sur när hon ser att jag uppdaterar åt henne :D
(det blir hon inte, frågade nyss ;) )

Puuuuuuuusssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0